22 Ekim 2009 Perşembe

MSN kırıcı / yeni upload ve acıklama.

 
 
 
Arkadaslar,
 
dalgınlıgımdan dolayi ozur dilerim.
 
Bu programi DA yeniden uploadladim.  Ayrıca yayinlayicinin kisa bir aciklamasini DA buldum.
 
Daha once soyledigim gibi ben bu programin mantigini anlayamadigim ICin kurmadim ve kullanmadim.
 
Rar dosyasini virus taramasindan gecirdim.  Bir sey cikmadi.
 
Yine de kurup kullanacak olanlar  ICin uyari yapmak ist,iyorum.
 
Sorumluluk size aittir.
 
Degerse  Kullanin Click Me!
 Sevgiler.......
 
Canan
FREE Animations for your email - by IncrediMail! Click Here!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu mesajı Bu Müthiş Gruba Üye Olduğunuz ve İyi BirŞey Yaptığınız için aldınız: Google Grupları "ekşi sözlük - eksi sozluk" grubu.
 Bu gruba posta göndermek için hiç düşünmeyin içinizden geldiği gibi mail atın : eksi_sozluk@googlegroups.com
 Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için (Ki Biz Bunu Asla İstemeyiz)şu adrese e-posta gönderin: eksi_sozluk-unsubscribe@googlegroups.com
 http://groups.google.com/group/eksi_sozluk?hl=tr adresini ve bu grubu ziyaret edin

-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: