2 Eylül 2008 Salı

♥♥▒▒Yağmur E-Mail▒▒♥♥ YÜKSEL ÖZKASAP



--
SAYGIYLA...
SEVGİYLE...

ÖZLEMLE...

***********************************
YASAL UYARI
Sayfalarımızdaki mp3'ler tanıtım amacıyla konulmuştur.
24 saat içinde silinmesi gerekmektededir.
Aksi takdirde doğabilecek her türlü yasal sorumluluktan ,
asla bizler sorumlu değildir...!
Lütfen,sanatçıları desteklemek için müzik marketlerden resmi bondollü,
Cd ve kaset albümlerini satın alınız...!
Ayrıca hak sahibi sanatçılar, gruplar veya şirketler mail
yolu ile başvurmaları halinde derhal söz konusu türkü,şarkılar kısacası eser/ler
konu başlıklı sayfalardan hemen silinecektir.
Saygılarımla.



ANILARA YOLCULUK



Yüksel ÖZKASAP


Plak Kayıtları -1

Yüksel Özkasap - Su Gurbet
Yüksel Özkasap - Almanya'da Neler Cektim Mehmedim
Yüksel Özkasap - Almanya'ya Geldik Hala Bekariz
Yüksel Özkasap - Aman Doktor Yare Soyle
Yüksel Özkasap - Ana Kalbi
Yüksel Özkasap - Anam Bilmez Babam Bilmez
Yüksel Özkasap - Asik Olan Hic Gulermi
Yüksel Özkasap - Asker Yolu Beklerim
Yüksel Özkasap - Atimi Bagladim Igde Dalina
Yüksel Özkasap - Atimi Bagladim Igde Dalina 2
Yüksel Özkasap - Ayri Dusunce Anladim Anam Senin Kiymetini
Yüksel Özkasap - Ayvana Gel Ayvana
Yüksel Özkasap - Baglandi Yollarim Kaldim Caresiz
Yüksel Özkasap - Benmi Icat Ettim
Yüksel Özkasap - Beyaz Atli
Yüksel Özkasap - Bin Bir Dusunceyle
Yüksel Özkasap - Bir Cift Durna Gordum Durur Daglarda
Yüksel Özkasap - Bir Kuzuda Tas Dibinde Meliyor
Yüksel Özkasap - Bir Ruzgarmi Atti Beni Sivas'tan
Yüksel Özkasap - Bitmez Tukenmez Geceler
Yüksel Özkasap - Cikma Karsima
Yüksel Özkasap - Daglar Muhammet Ali Cagirir
Yüksel Özkasap - Daglar Seni Delik Desik Ederim
Yüksel Özkasap - Dediki Yok Yok
Yüksel Özkasap - Derdin Beni Deli Eyledi
Yüksel Özkasap - Dere Boyu Duz Olur
Yüksel Özkasap - Dere Kenarindan Gectim
Yüksel Özkasap - Donmez Oldu Gurbet Ele
Yüksel Özkasap - Eli Develi
Yüksel Özkasap - Ellere Var Bize Yokmu
Yüksel Özkasap - Ellerini Cekip Benden
Yüksel Özkasap - Elvan Elvan Kokan Guller
Yüksel Özkasap - Emo


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...811&setlang=tr



Seçme Plak Kayıtları -2

Yüksel Özkasap - Firat Kenarinda Yuzen Kayiklar
Yüksel Özkasap - Gidip Donmiyeceksen
Yüksel Özkasap - Gitti Canimin Canani
Yüksel Özkasap - Guller Acsam Baglar Gibi
Yüksel Özkasap - Gulom
Yüksel Özkasap - Gurbet Ellerinde Soyler Aglarim
Yüksel Özkasap - Gurbet Mektubu
Yüksel Özkasap - Gurbette Omrum Gececek
Yüksel Özkasap - Hasretlik Kar Etti Cana
Yüksel Özkasap - Hasta Gonlum Divanedir Gulmuyor
Yüksel Özkasap - Hayriye
Yüksel Özkasap - Hic Dinmezmi Yuregimin Sizisi
Yüksel Özkasap - Ihtiyar Oldum
Yüksel Özkasap - Inanmiyorum Ben Artik
Yüksel Özkasap - Iste Gidiyorum
Yüksel Özkasap - Istersen Halime Gul
Yüksel Özkasap - Kader Bizi Atti Gurbet Ellere
Yüksel Özkasap - Kaderimde Vardi Geldi Basima
Yüksel Özkasap - Kahverengi Gozlerin
Yüksel Özkasap - Kara Sevda
Yüksel Özkasap - Malatya'ya Kurban
Yüksel Özkasap - Memo
Yüksel Özkasap - Menekseler Gibi Boynum Bukuldu
Yüksel Özkasap - Mihricanmi Degdi
Yüksel Özkasap - Muhabbet Kusu
Yüksel Özkasap - Nasil Oldu Yolum Dustu Koln'e
Yüksel Özkasap - Ne Gecem Var Ne Gunduzum Aglarim
Yüksel Özkasap - Ne Karaymis Su Alnimin Yazisi
Yüksel Özkasap - Ne Seninle Yasaniyor 2
Yüksel Özkasap - Nem Kaldi
Yüksel Özkasap - O Yana Da Donder Sar Beni
Yüksel Özkasap - Oglan Oglan Boynuma Dolan
Yüksel Özkasap - Oldurur Bu Yara Beni
Yüksel Özkasap - Perisan Bir Divaneyim
Yüksel Özkasap - Seher Vakti Evinizden
Yüksel Özkasap - Sen Olmeden Ben Olurum Diyenler
Yüksel Özkasap - Seyyah Oldum Gezdim Gurbet Ellerde 2
Yüksel Özkasap - Seyyah Olup Gezdim Gurbet Ellerde (Ayrilik)
Yüksel Özkasap - Tabip Mi Yar Mi Geldi
Yüksel Özkasap - Talihsiz Meryem
Yüksel Özkasap - Yillarca Bekledim Seni


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...D13&setlang=tr



Annem & Zalim Almanya

Yüksel Özkasap - Annem
Yüksel Özkasap - Dogdugumdan Beri Bahtim Gulmedi Gitti
Yüksel Özkasap - Hatiralar
Yüksel Özkasap - Iki Cihan Vardir
Yüksel Özkasap - Ikimizi Ayiran Zalim Almanya
Yüksel Özkasap - Kimsesizler
Yüksel Özkasap - Mektup
Yüksel Özkasap - Ne Olur Karsima Cikma Bir Daha
Yüksel Özkasap - Ne Sevgi Kaldi Ne De Dost (Of Of Kader)


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...413&setlang=tr



Ben Kaderden Korkmuyorum

Yüksel Özkasap - Ben Kaderden Korkmuyorum
Yüksel Özkasap - Cali Miyim Cali Miyim
Yüksel Özkasap - Daglar Seni
Yüksel Özkasap - Derdimi Bilsen
Yüksel Özkasap - Dere Boyu Duz Olur
Yüksel Özkasap - Gor Halimi
Yüksel Özkasap - Kime Suclu Diyeyim
Yüksel Özkasap - Milcano
Yüksel Özkasap - Seni Benden Ayirdilar
Yüksel Özkasap - Sev Demedim Mi
Yüksel Özkasap - Sevenler Dunyada


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...B89&setlang=tr



Bırak Şu Gurbeti

Yüksel Özkasap - Almanya'ya Mecbur Ettin
Yüksel Özkasap - Ask Mabedi
Yüksel Özkasap - Ayrilik Atesten Bir Ok
Yüksel Özkasap - Birak Su Gurbeti
Yüksel Özkasap - Caya Iner Aglarim
Yüksel Özkasap - Cesme
Yüksel Özkasap - Geceler Yarim Oldu
Yüksel Özkasap - Keklik
Yüksel Özkasap - Telli Sazim
Yüksel Özkasap - Yedin Beni
Yüksel Özkasap - Zuhtu


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...312&setlang=tr



Deli Deli & Cafer

Yüksel Özkasap - Ayagina Giymis Kara Yemeni
Yüksel Özkasap - Ayaginda Kundura
Yüksel Özkasap - Bitmez Tukenmez Geceler
Yüksel Özkasap - Cafer
Yüksel Özkasap - Deli Deli
Yüksel Özkasap - Derdimden Anlayan Yok
Yüksel Özkasap - Eli Develi ( U.H.)
Yüksel Özkasap - Eminem
Yüksel Özkasap - Gurbet Ellerinde Soyler Aglarim
Yüksel Özkasap - ader Ayirdi Bizi
Yüksel Özkasap - Kuslar Sevdigime Selam Soyleyin
Yüksel Özkasap - Nem Kaldi
Yüksel Özkasap - Urfa'nin Etrafi
Yüksel Özkasap - Yedin Beni


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...658&setlang=tr



Dertli Dolap

Yüksel Özkasap - Agla Sevdigim
Yüksel Özkasap - Ayaginda Kundura
Yüksel Özkasap - Cikma Karsima
Yüksel Özkasap - Cok Geceler Bekledim
Yüksel Özkasap - Derdimden Anlayan Yok
Yüksel Özkasap - Eli Develi (U.H.)
Yüksel Özkasap - Gurbet Ellerinde Soyler Aglarim
Yüksel Özkasap - Hasta Dustum Gurbet Elde (U.H.)
Yüksel Özkasap - Kuslar Sevdigime Selam Soyleyin
Yüksel Özkasap - Urfa'nin Etrafi & Pencereden Kar Geliyor


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...F11&setlang=tr



Dertli Dolap (Super Long)

Yüksel Özkasap - Bu Ayrilik Sana Da Mi Kar Etti
Yüksel Özkasap - Bu Ne Sevgi Ah
Yüksel Özkasap - Cikma Karsima
Yüksel Özkasap - Cok Geceler Bekledim
Yüksel Özkasap - Derdimden Anlayan Yok
Yüksel Özkasap - Eli Develi (U.H.)
Yüksel Özkasap - Gulizar
Yüksel Özkasap - Gurbet Ellerinde Soyler Aglarim
Yüksel Özkasap - Hasta Dustum
Yüksel Özkasap - Kuslar Sevdigime Selam Soyleyin
Yüksel Özkasap - Mektup (Siir)
Yüksel Özkasap - Nenni Bebek
Yüksel Özkasap - Orene Benzer (U.H.)
Yüksel Özkasap - Urfa'nin Etrafi & Pencereden Kar Geliyor


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...0C8&setlang=tr



Gönül Defteri

Yüksel Özkasap - Asik Olan Hic Guler Mi
Yüksel Özkasap - Beraber Olelim
Yüksel Özkasap - Bitmedi Bu Cileler
Yüksel Özkasap - Gonul Defteri
Yüksel Özkasap - Ihtiyar Oldum
Yüksel Özkasap - Inanmiyorum Ben Artik Sana
Yüksel Özkasap - Merhamet Dileniyorum El Kapisinda
Yüksel Özkasap - Tabip Mi Yar Mi Geldi
Yüksel Özkasap - Tanrim Bana Kalan Ayrilik Midir
Yüksel Özkasap - Uzayip Giden O Tren Yollari


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...812&setlang=tr



Gurbet Mektubu

Yüksel Özkasap - Acma Yarami Doktor
Yüksel Özkasap - Baglandi Yollarim
Yüksel Özkasap - Bilemedim
Yüksel Özkasap - Donmez Oldu Gurbet Ele Gidenler
Yüksel Özkasap - Ekrem
Yüksel Özkasap - El Kapilari
Yüksel Özkasap - Gitti Canimin Canani
Yüksel Özkasap - Gizlerin Gonlumun Tenhalarinda
Yüksel Özkasap - Gurbet Diyari
Yüksel Özkasap - Gurbet Mektubu
Yüksel Özkasap - Hamala Donderdin Beni Almanya
Yüksel Özkasap - Kor Olasi Su Dunyada
Yüksel Özkasap - Ne Seninle Yasaniyor
Yüksel Özkasap - Su Felegin Gam Sazini


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...E14&setlang=tr



Gurbetçi

Yüksel Özkasap - 365 Gun
Yüksel Özkasap - Aldirma Gonul
Yüksel Özkasap - Almanya Yolunda Gurbet Yazili (Siir)
Yüksel Özkasap - Amerika Katil
Yüksel Özkasap - Ask Mabedi
Yüksel Özkasap - Aska Erenler
Yüksel Özkasap - Bosa Dogusmeyin Bizim Yigitler
Yüksel Özkasap - Dostum Dostum
Yüksel Özkasap - Erenlerin Diyarindan Gecsem Erermiyim
Yüksel Özkasap - Gurbet Elde Her Aksam
Yüksel Özkasap - Hem Garip Hem Asik
Yüksel Özkasap - Hicmi Gulmeyecek Benim Yuzum
Yüksel Özkasap - Izdirabim Bitmiyor
Yüksel Özkasap - Karadir Kaslarin
Yüksel Özkasap - Koyumun Dertli Kaderi
Yüksel Özkasap - Sinifsiz Okul
Yüksel Özkasap - Sormayin Ben Nereliyim
Yüksel Özkasap - Yarim Gurbet Elde Heman Olur
Yüksel Özkasap - Yedin Beni
Yüksel Özkasap - Yine Bugun Dertli Gonlum


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...F13&setlang=tr



Gurbetçi (Turkuola 1003)

Yüksel Özkasap - 365 Gunum Yandi
Yüksel Özkasap - Aldirma Gonul
Yüksel Özkasap - Almanya Yolunda Gurbet Yazili (Siir)
Yüksel Özkasap - Amerika Katil


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...413&setlang=tr



Long Play (Turkuola 306)

Yüksel Özkasap - Ask Mabedi
Yüksel Özkasap - Ayrilik Atesten Bir Ok
Yüksel Özkasap - Birak Su Gurbeti
Yüksel Özkasap - Caya Iner Aglarim
Yüksel Özkasap - Cesme
Yüksel Özkasap - De Get Bayburt
Yüksel Özkasap - Geceler Yarim Oldu
Yüksel Özkasap - Guzel Turkiyem
Yüksel Özkasap - Keklik
Yüksel Özkasap - Telli Sazim
Yüksel Özkasap - Yine Bugun Dertli Gonlum
Yüksel Özkasap - Zuhtu


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...313&setlang=tr



Seçme Türküler 2

Yüksel Özkasap - Bir Yanda Ayrilik Bir Yanda Sevgilim
Yüksel Özkasap - Bu Ayrilik Neden Oldu
Yüksel Özkasap - Ceke Ceke Bu Dert Beni Oldurur
Yüksel Özkasap - Emom
Yüksel Özkasap - Geceler
Yüksel Özkasap - Gel Aglama Garip Bulbul
Yüksel Özkasap - Gel Beri Beri
Yüksel Özkasap - Gelmez Deli Deli
Yüksel Özkasap - Kavusmak Guman Oldu
Yüksel Özkasap - Makinem
Yüksel Özkasap - Nem Kaldi
Yüksel Özkasap - Sabah Olmadan
Yüksel Özkasap - Su Ver Leylam Yaniyorum
Yüksel Özkasap - Yitirdim Yavrumu Sel Kenarinda

Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...814&setlang=tr



Seni Benden Ayırdılar

Yüksel Özkasap - Ben Kaderden Korkmuyorum
Yüksel Özkasap - Cali Miyim Cali Miyim
Yüksel Özkasap - Daglar Seni
Yüksel Özkasap - Derdimi Bilsen
Yüksel Özkasap - Dere Boyu Duz Olur
Yüksel Özkasap - Gor Halimi
Yüksel Özkasap - Kime Suclu Diyeyim
Yüksel Özkasap - Milcano
Yüksel Özkasap - Seni Benden Ayirdilar
Yüksel Özkasap - Sev Demedim Mi
Yüksel Özkasap - Sevenler Dunyada


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...213&setlang=tr



Yeni Ses

Yüksel Özkasap - Acilara Surgunum
Yüksel Özkasap - Aman Durnam,Kirpigin Kasina
Yüksel Özkasap - Asik Oldum Deli Gibi
Yüksel Özkasap - Ben Gurbeti Sevmedim
Yüksel Özkasap - Ben Onami Yanam
Yüksel Özkasap - Besik Kertmesi
Yüksel Özkasap - Beyaz Atli
Yüksel Özkasap - Bilemedim
Yüksel Özkasap - Cay Karasi
Yüksel Özkasap - Ceylanim
Yüksel Özkasap - Emo
Yüksel Özkasap - Eyvah
Yüksel Özkasap - Firat
Yüksel Özkasap - Gelin
Yüksel Özkasap - Geri Cevirme
Yüksel Özkasap - Geze,Geze (Barak)
Yüksel Özkasap - Golbasina Vardim
Yüksel Özkasap - Gulom
Yüksel Özkasap - Haberin Yok
Yüksel Özkasap - Hovarda
Yüksel Özkasap - Kara Kopru Narliktir
Yüksel Özkasap - Kaynana
Yüksel Özkasap - Keklik Daglarda Caglar
Yüksel Özkasap - Kimse Bilmez Icimdeki Yarayi
Yüksel Özkasap - Ne Oldu Bize
Yüksel Özkasap - Ordunun Dereleri
Yüksel Özkasap - Reyhan
Yüksel Özkasap - Sebebim Oy
Yüksel Özkasap - Sen Ola Dugun Sen Ola
Yüksel Özkasap - Sevdigim Senin Yuzunden
Yüksel Özkasap - Sigaramin Dumani
Yüksel Özkasap - Vur Beni


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...E12&setlang=tr



Yıllarım Boşa Geçti

Yüksel Özkasap - Bahcelerde Al Erik
Yüksel Özkasap - Bakip Hayaline Karardi Gozum
Yüksel Özkasap - Dayanilmaz Bir Cile Bu Allahim
Yüksel Özkasap - Dilek Agacina Mendil Bagladim
Yüksel Özkasap - El Yasadi Ben Oldum
Yüksel Özkasap - Istersen Halime Gul
Yüksel Özkasap - Kanayan Yarami Sarda Oyle Git
Yüksel Özkasap - Kara Gozlum
Yüksel Özkasap - Kula Kul Eyleme Beni
Yüksel Özkasap - Nazli Yare Fiske Ile Tas Attim
Yüksel Özkasap - Sivas Ellerinde Sazim Calinir
Yüksel Özkasap - Yillarim Bosa Gecti


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...813&setlang=tr



Yollar Senden Usandım

Yüksel Özkasap - Abur Cubur Adam
Yüksel Özkasap - Alici Kus Gibi
Yüksel Özkasap - Ben Dogarken
Yüksel Özkasap - Bugun Cay Bulanik
Yüksel Özkasap - Canimin Canani
Yüksel Özkasap - Firat Sen Ne Zalimsin
Yüksel Özkasap - Kapkara Kaslarin Gibi
Yüksel Özkasap - Menekseler Gibi
Yüksel Özkasap - Sanada Mi Kar Etti
Yüksel Özkasap - Selam Soyleyin
Yüksel Özkasap - Yollar Senden Usandim


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...BC8&setlang=tr



Yüksel Özkasap 3

Yuksel Ozkasap - Almanya'da Olenler
Yuksel Ozkasap - Ana Kalbi
Yuksel Ozkasap - Cileli Dogmusum
Yuksel Ozkasap - Dane Dane Benleri Var
Yuksel Ozkasap - Hasta Dustum Gurbet Elde
Yuksel Ozkasap - Istemem Gelmeni
Yuksel Ozkasap - Kader Bizi Atti Gurbet Ellere
Yuksel Ozkasap - Kara Sevda
Yuksel Ozkasap - Kimse Beni Benim Gibi Bilemez
Yuksel Ozkasap - Ne Karaymis Su Alnimin Yazisi
Yuksel Ozkasap - Oglan Oglan
Yuksel Ozkasap - Ozur Diliyorum
Yuksel Ozkasap - Turkiyeme Bir Ben Donemiyorum
Yuksel Ozkasap - Yillar Saclarima Aklar Getirdi


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...FD8&setlang=tr



4 (Turkuola 116)

Yuksel Ozkasap - Aman Doktor Yare
Yuksel Ozkasap - Anam Aglar Basucumda
Yuksel Ozkasap - Asan Bilir
Yuksel Ozkasap - Ayri Dusunce Anladim
Yuksel Ozkasap - Ben Mi Icat Ettim
Yuksel Ozkasap - Bir Beyaz Guvercin
Yuksel Ozkasap - Bir Cift Turna Gordum
Yuksel Ozkasap - Bu Aci Kader
Yuksel Ozkasap - Hasretlik Kar Etti Cana
Yuksel Ozkasap - Leylasi Var Mecnunun
Yuksel Ozkasap - Ne Gecem Var
Yuksel Ozkasap - Son Tesellim Sarap
Yuksel Ozkasap - Tatli Dile Guler Yuze
Yuksel Ozkasap - Unuttum Sanma
Yuksel Ozkasap - Zalim Almanya


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...313&setlang=tr



6 (Turkuola 314)

Yuksel Ozkasap - Aglamaktir Isim Benim
Yuksel Ozkasap - Asker Yolu Beklerim
Yuksel Ozkasap - Derdin Beni Del'eyledi
Yuksel Ozkasap - Dersini Almis Da Ediyor Ezber
Yuksel Ozkasap - Dert Bir Degil Elvan Elvan
Yuksel Ozkasap - Deyin
Yuksel Ozkasap - Egin Dedikleri
Yuksel Ozkasap - Garipler Dunyada Gulmemis
Yuksel Ozkasap - Kaslarin Karasina
Yuksel Ozkasap - Omrum
Yuksel Ozkasap - Perisan Bir Divaneyim
Yuksel Ozkasap - Turkiyem
Yuksel Ozkasap - Vatana Dogru
Yuksel Ozkasap - Vermediler
Yuksel Ozkasap - Zuleyha

Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...314&setlang=tr



Beyaz Atlı

Yuksel Ozkasap - Aman Doktor Yare Soyle
Yuksel Ozkasap - Ana Kalbi
Yuksel Ozkasap - Anam Aglar
Yuksel Ozkasap - Anam Bilmez Babam Bilmez
Yuksel Ozkasap - Ayri Dusunce Anladim
Yuksel Ozkasap - Ben Mi Icad Ettim
Yuksel Ozkasap - Beyaz Atli
Yuksel Ozkasap - Dane Dane Benleri Var
Yuksel Ozkasap - Dere Kenarindan Gectim
Yuksel Ozkasap - Hasretlik Kar Etti Cana
Yuksel Ozkasap - Ikimizi Ayiran Zalim Almanya
Yuksel Ozkasap - Kader Bizi Atti Gurbet Ellere
Yuksel Ozkasap - Sevemedim Kara Gozlum
Yuksel Ozkasap - Tatli Dile Guler Yuze


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...413&setlang=tr



Bu Ayrılık Neden Oldu

Yuksel Ozkasap - Ahu Gozlum
Yuksel Ozkasap - Asagidan Gelir Omuz Omuza
Yuksel Ozkasap - Bu Ayrilik Neden Oldu
Yuksel Ozkasap - Dertli Mektup
Yuksel Ozkasap - Gafil Gezme Saskin
Yuksel Ozkasap - Gel Bari Bari
Yuksel Ozkasap - Gelenin Ucu Guzel
Yuksel Ozkasap - Gulom Nacar Aglama
Yuksel Ozkasap - Karsidan Salinip Gelen Guzele
Yuksel Ozkasap - Ne Sevdigin Belli Ne Sevmedigin
Yuksel Ozkasap - Su Sazima Bir Duzen Ver
Yuksel Ozkasap - Tutam Yar Elinden
Yuksel Ozkasap - Ulu Tanrim Bana Cile Yukleme
Yuksel Ozkasap - Zeliha


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...F89&setlang=tr



Bu Sevdaya Nerden Düştüm

Yuksel Ozkasap - Ay Aksamdan Isiktir
Yuksel Ozkasap - Bin Bir Dusunceyle
Yuksel Ozkasap - Bir Avci Avladi Beni
Yuksel Ozkasap - Bu Sevdaya Nerden Dustum
Yuksel Ozkasap - Burasi Muş'tur
Yuksel Ozkasap - Derdimi Dokersem Derin Dereye
Yuksel Ozkasap - El Cek Tabib
Yuksel Ozkasap - Elvan Elvan Kokan Guller
Yuksel Ozkasap - Gel Gidelim Uzaklara
Yuksel Ozkasap - Koca Dunya
Yuksel Ozkasap - Loyluda Yar
Yuksel Ozkasap - Nar Danesi
Yuksel Ozkasap - Ne Elmadir Nede Nar
Yuksel Ozkasap - O Yana Dondur Sar Beni
Yuksel Ozkasap - Uzun Ince Bir Yoldayim
Yuksel Ozkasap - Vanliyim Sanliyim.Mp3


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...9E9&setlang=tr



El Kapıları

Yuksel Ozkasap - Acma Yaremi Doktor
Yuksel Ozkasap - Baglandi Yollarim
Yuksel Ozkasap - Bilemedim
Yuksel Ozkasap - Donmez Oldu Gurbet Ele
Yuksel Ozkasap - Ekrem
Yuksel Ozkasap - El Kapilari
Yuksel Ozkasap - Gitti Canimin Canani
Yuksel Ozkasap - Gizlenir Gonlumun Tenhalarinda
Yuksel Ozkasap - Gurbet Diyari
Yuksel Ozkasap - Gurbet Mektubu
Yuksel Ozkasap - Hamala Dondurdun Beni Almanya
Yuksel Ozkasap - Kor Olasi Su Dunya
Yuksel Ozkasap - Ne Seninle Yasaniyor
Yuksel Ozkasap - Su Felegin Gam Sazina


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...814&setlang=tr




Gülom


Yuksel Ozkasap - Almanya Gardasimi Geri Ver
Yuksel Ozkasap - Almanyaya Geldik Hala Bekariz
Yuksel Ozkasap - Anam Bilmez Babam Bilmez
Yuksel Ozkasap - Dediki Yok Yok
Yuksel Ozkasap - Emo
Yuksel Ozkasap - Gulom
Yuksel Ozkasap - Iste Gidiyorum Cesmi Siyahim
Yuksel Ozkasap - Izdirapla Inlerim
Yuksel Ozkasap - Menekseler Gibi (Uh)
Yuksel Ozkasap - Nasil Yolum Dustu Kolne
Yuksel Ozkasap - Ne Karaymis Su Alnimin Yazisi (Uh)
Yuksel Ozkasap - Sen Olmeden Ben Olurum Diyenler


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...912&setlang=tr



Köln Bülbülü

Yuksel Ozkasap - Acilara Surgunum
Yuksel Ozkasap - Aman Geze Geze
Yuksel Ozkasap - Ben De Bu Dunyaya Geldim Geleli (U.H)
Yuksel Ozkasap - Ben Ona Mi Yanam
Yuksel Ozkasap - Besik Kertmesi
Yuksel Ozkasap - Bu Ask Beni Deli Eder
Yuksel Ozkasap - Cay Karasi
Yuksel Ozkasap - Geri Cevirme
Yuksel Ozkasap - Kirpigin Kasina Degdigi Zaman
Yuksel Ozkasap - Ordu'nun Dereleri
Yuksel Ozkasap - Reyhan
Yuksel Ozkasap - Sebebim Oy
Yuksel Ozkasap - Sen Ola Dugun
Yuksel Ozkasap - Vur Beni


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...079&setlang=tr



Ne Oldu Bize

Yuksel Ozkasap - Beyaz Atli
Yuksel Ozkasap - Bilemedim
Yuksel Ozkasap - Emo
Yuksel Ozkasap - Eyvah
Yuksel Ozkasap - Firat
Yuksel Ozkasap - Gelin
Yuksel Ozkasap - Gulom
Yuksel Ozkasap - Kimse Bilmez Icimdeki Yarayi
Yuksel Ozkasap - Ne Oldu Bize
Yuksel Ozkasap - Sevdigim Senin Yuzunden


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...514&setlang=tr



Sevda Yüklü kervanlar

Yuksel Ozkasap - Ben Gurbeti Sevmedim
Yuksel Ozkasap - Ceylanim
Yuksel Ozkasap - Golbasina Vardim
Yuksel Ozkasap - Haberin Yok
Yuksel Ozkasap - Hovarda
Yuksel Ozkasap - Kara Kopru
Yuksel Ozkasap - Kaynana
Yuksel Ozkasap - Keklik Daglarda Cagilar
Yuksel Ozkasap - Sevda Yuklu Kervanlar
Yuksel Ozkasap - Sigaramin Dumani


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...114&setlang=tr



Tövbe Seversem Eğer

Yuksel Ozkasap - Ben Sana Kavusamadim
Yuksel Ozkasap - Bizi Ayiramazlar
Yuksel Ozkasap - Dayanilmaz Bir Cile
Yuksel Ozkasap - Gizli Sevda
Yuksel Ozkasap - Muhtacim
Yuksel Ozkasap - Petekte Balim
Yuksel Ozkasap - Seni Gormeden Olmem
Yuksel Ozkasap - Tovbe Seversem Eger
Yuksel Ozkasap - Yalan Dunya
Yuksel Ozkasap - Yillarim Bosuna Gecti
Yuksel Ozkasap - Yoksa Bosa Mi Gitti
Yuksel Ozkasap - Zalim


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...314&setlang=tr




2 (Turkuola)


Yüksel Özkasap - Anam Bilmez Babam Bilmez
Yüksel Özkasap - Bekarlik Basa Bela
Yüksel Özkasap - Beni Yakma Gel Sevgilim
Yüksel Özkasap - Beyaz Atli
Yüksel Özkasap - Bir Kuzuda Tas Dibinde Meliyor
Yüksel Özkasap - Bitmez Tukenmez Geceler
Yüksel Özkasap - Gelme Deli Deli
Yüksel Özkasap - Kara Sevda Bir Bos Imis Bilmedim
Yüksel Özkasap - Makinem Makinem
Yüksel Özkasap - Mihricanmi Degdi
Yüksel Özkasap - Nem Kaldi
Yüksel Özkasap - Sari Sabahlikta Yakismazmi Guzele
Yüksel Özkasap - Sevemedim Kara Gozlum
Yüksel Özkasap - Su Ver Leylam
Yüksel Özkasap - Uykudamisin Sevgili Yarim
Yüksel Özkasap - Yukledin Ustume Bu Gami Felek


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...E11&setlang=tr



3 (Turkufon)

Yüksel Özkasap - Cileli Dogmusum
Yüksel Özkasap - Dane Dane Benleri Var
Yüksel Özkasap - Hasta Dustum Gurbet Elde
Yüksel Özkasap - Istemem Gelmeni
Yüksel Özkasap - Kader Bizi Atti Gurbet Ellere
Yüksel Özkasap - Kara Sevda
Yüksel Özkasap - Kimse Beni Benim Gibi Bilemez
Yüksel Özkasap - Ne Karaymis Su Alnimin Yazisi
Yüksel Özkasap - Oglan Oglan
Yüksel Özkasap - Ozur Diliyorum
Yüksel Özkasap - Turkiyeme Bir Ben Donemiyorum
Yüksel Özkasap - Yillar Saclarima Aklar Getirdi


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...778&setlang=tr



9 (Turkuola)

Yüksel Özkasap - Almanya'ya Mecbur Ettin Yoksulluk Beni
Yüksel Özkasap - Ayrilik Atesten Bir Ok
Yüksel Özkasap - Bilmeden Sevdaya Dustum
Yüksel Özkasap - Bu Ayrilik Neden Oldu
Yüksel Özkasap - Bu Dert Beni Oldurur
Yüksel Özkasap - Caya Iner Aglarim
Yüksel Özkasap - Cesme
Yüksel Özkasap - Emom
Yüksel Özkasap - Geceler Yarim Oldu
Yüksel Özkasap - Gel Beri Beri
Yüksel Özkasap - Gel Sevdigim Gel
Yüksel Özkasap - Gurbet
Yüksel Özkasap - Keklik
Yüksel Özkasap - Zuhtu


Buyrun Link : http://www.upshare.net/download.php?...211&setlang=tr















































MUTLULUK TOP GİBİDİR.... YUVARLANDIĞINDA ARKASINDAN KOŞAR....DURDUĞUNDA AYAĞIMIZLA TEKMELERİZ........
..

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
   ♥Yağmur E - Mail♥

√ Sahipleri            √ MAZİ ... √ SARIGÜLÜM  √  GÜLÜMSE

√ Grup Mail Adresi :        yagmurgrup@googlegroups.com

√ Grup Anasayfası :        groups.google.com.tr/group/yagmurgrup    

√ Grup Hakkinda Bilgi icin ?

√ E-Mail & Talk : emailmazi@gmail.com  Msn : msnmazi@hotmail.com

√ Diğer Gruplar'ımız ...

√ E-Mail Grup          http://groups.google.com/group/e-mailmazi

√ Asker   Grup         http://groups.google.com/group/turkaskerleri?hl=tr

√ Mazi Özel Mail      http://groups.google.com/group/maziozelmail

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: